Sídlo společnosti:
Auto Pokorný Motors, s.r.o.
Maříkova 564/46, 621 00 Brno-Řečkovice
(u obchodního domu Globus Brno)
Telefon: +420 515 915 000 (recepce)
Fax: +420 515 915 020
E-mail: info@hyundaivbrne.cz; servis@hyundaivbrne.cz Web: autopokorny.hyundai.cz
Facebook: facebook.com/autopokornymotors Instagram: instagram.com/autopokornymotors/
Náš team
Prodej vozů |
||
![]() |
OLDŘICH GROCHVedoucí prodeje nových vozů Hyundai |
|
![]() |
PETR FIALAProdej nových vozů |
|
![]() |
MARIÁN HARNIČÁRProdej nových vozů |
|
![]() |
MARTIN SLEZÁKVedoucí prodeje ojetých vozů, výkup vozidel |
|
|
||
Servis |
||
![]() |
DAVID MELICHARVedoucí servisu vozů Hyundai |
|
![]() |
DAVID KYVÍŘServisní poradce vozů Hyundai |
|
![]() |
KRYŠTOF BRÁZDAServisní poradce vozů Hyundai |
|
VLADIMÍR DOLEŽELServisní poradce vozů Hyundai |
||
![]() |
VÁCLAV ŠINDELÁŘServisní poradce pro havárie |
|
Náhradní díly & příslušenství |
||
![]() |
MAREK VRBAProdej náhradních dílů a příslušenství |
|
![]() |
MILOŠ ŽALMANProdej náhradních dílů a příslušenství |
|
Recepce |
||
![]() |
SIMONE NĚMCOVÁRecepční, asistentka prodeje |
|
Ekonomické oddělení |
||
![]() |
PETRA BŘÍNKOVÁÚČETNÍ |
|
![]() |
GABRIELA MINAŘÍKOVÁAsistentka ekonomického úseku |
|
![]() |
KATEŘINA SKŘEPKOVÁAsistentka ekonomického úseku |
|
Management |
||
![]() |
JAN SKŘEPEKObchodní ředitel |
|
![]() |
ZDENĚK POKORNÝ ml.Technický ředitel |
|
![]() |
ZDENĚK POKORNÝJednatel a majitel |
Podléháme zákonu o elektronické evidenci tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Zákazník - spotřebitel má v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném
znění (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“) právo na mimosoudní řešení sporu z uzavřené kupní
smlouvy či smlouvy o poskytování služeb. Pro případ mimosoudního řešení spotřebitelských sporů
je kompetentním orgánem Česká obchodní inspekce (bližší informace na www.coi.cz). Mimosoudní
řešení spotřebitelských sporů se zahajuje na návrh zákazníka - spotřebitele a náklady spojené s
mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si nese každá ze stran sporu sama.