Profil společnosti

Kořeny rodinné firmy Auto Pokorný, s.r.o. sahají do roku 1990, kdy byla založena stávajícím majitelem  Zdeňkem Pokorným (tehdy POSPOL car s.r.o.). Z malé autodílny se během pětadvaceti let vyvinula v jednu z největších koncesovaných společností zabývající se prodejem a servisem vozů značky Renault a Dacia v České republice a je často prezentována jako vzorová koncese koncernu Renault v rámci celé Evropy. Po určitém čase, kdy naše společnost prošla dalším vývojem, rozšířili jsme naše produktové portfolio o dealerství značky HYUNDAI. Pro tyto účely byla založena společnost Auto Pokorný motors s.r.o.

V únoru 2013 jsme pro Vás otevřeli samostatný autosalon a autoservis pro vozy značky Hyundai. Objekt byl od počátku projektován dle nové korporátní identity automobilky Hyundai a na ploše více než 5000m2 nabízí dostatek prostoru pro celé modelové portfolio a servisní zázemí této čím dál oblíbenější automobilky. Společnost Auto Pokorný motors, s.r.o. si v rámci tohoto projektu stanovila nemalé cíle. Věříme, že budeme leaderem trhu nejen lokálně, ale právě v rámci celé republiky. Zakládáme si proto na kvalitních a vysoce kvalifikovaných službách, které převyšují stávající konkurenci.

Ke klíčovým hodnotám společností patří :

  • Osobitý přístup k jak soukromé tak firemní klientele. Jsme přesvědčeni o tom, že pokud potřeby zákazníka zcela a kvalitně uspokojíme, vrátí nám to svoji loajalitou a věrností. 
  • Nabídka špičkových a moderních služeb. Neustále přemýšlíme nad jejich zkvalitněním, sledujeme tržní vývoj a konkurenční prostředí. Jen tak můžeme zákazníkům nabídnout vždy něco víc než ostatní.
  • Důsledná kontrola poskytovaných služeb. Nechceme usnout na vavřínech, proto je ve společnosti zavedeno množství vícestupňových kontrolních systémů. Každý ze zaměstnanců má individuální zodpovědnost a provedené služby si vždy zpětně kontrolujeme u našich zákazníků. 
  • Jsme profesionální tým. V oblasti personálu máme dlouhodobě úspěšnou strategii. Cíleně vychováváme vlastní personál, který pravidelně prochází produktovými školeními. Každý z našich zaměstnanců je špičkovým odborníkem ve svém oboru. Nezanedbáváme ani kvalitu pracovního prostředí. Úspěchy této strategie se vrací téměř nulovou fluktuací našich zaměstnanců.